Šít se dá skutečně všude aneb čekám na svůj nový šicí pokoj!

Trvalo to více než rok. Nápad, projekt, realizace, vyklízení, třídění, stěhování a čekání... Pár podstatných jmen, které naznačují aktuální stav mého šicího koutku. K tomu, že potřebuji samostatný prostor určený pro šicí a kreativní projekty, dospěl můj muž poté, co jsem jej dvacet let "trápila" kdekoliv a kdekoliv, mým šitíčkem a látkami všeho druhu, pletacími jehlicemi, háčkem, barvičkami, papíry, přírodninami, lepidly, zbytky látek, kousky kůže, knihami, zápisky, korálky, lacetkami, mašlemi a zipy atd... Vrcholem bylo, když jsem náš velký jídelní stůl na tři poslední roky z poloviny obsadila, protože jsem zde měla dva šicí stroje, projekty, všemožné tkaniny, pannu a krabice s potřebným materiálem na několika židlích. Když přišla návštěva, vše jsem pěkně uklidila do komínků a odsunula na kraj stolu, nebo přendala na žehlící prkno a po jejím odchodu jsem zase všechno dala tak, abych mohla šít. Pak jsem se na pár měsíců přesunula do ložnice, ale nebylo to ono! A tak jednoho dne vznikl nápad jak mne a mé věci, samozřejmě že ty věci jsou slušně napsány, přesunout na jedno místo, za dveře, aby špendlíček či nitka již nikdy nepronikla z tohoto "jenom mého" prostoru do obytné zóny, kde žijí normální lidé. Tak teď čekám, odsunuta  4 km daleko od staveniště, na den D, kdy začnu budovat svoji šicí dílnu, své Happy sewing place v novém cca 13m prostoru! 

A protože nemám šicí stroje, tak šiji v ruce. Můj distanční projekt se jmenuje Grand Mother´s Flowers Quilt. Měla by vzniknout deka ze sešívaných kousků látek ve tvaru šestiúhelníku neboli hexagonu.











K dnešnímu dni mám 25 základních květin tvořených ze sedmi k sobě sešitých hexagonů, které vsazuji do bílého hexagonového prostředí a výsledek by měl být podobný této nádherné dece:

http://colorfullydistracted.blogspot.com/2012/03/two-years-of-hexagons.html

nebo

https://www.redpepperquilts.com/2018/05/scrappy-grandmothers-flower-garden-quilt.html?utm_source=bloglovin.com&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+RedPepperQuilts+%28Red+Pepper+Quilts%29&m=1.

Přeji šťastné dny s Vašimi šicími projekty a sny!



Komentáře

Oblíbené příspěvky