Patchworkový ubrus "Svojetický podzim"

Sešívání malých kousků látky k sobě tedy patchwork, které by dávaly nějaký smysl, např, geometrický obrazec, byla technika, která mne nikdy moc neuchvacovala. Vždy jsem si šila tradiční věci, oblečení, výbavičky na miminka, závěsy, ložní povlečení, trikoty a tak různě... Když jsem třídila v září 2020 látky, tak jsem našla kupičku zapomenutých bavlněných, popelínových a lněných látek a bylo mi líto látky jen tak vyhodit.  Začala jsem hledat "na netu a youtubu" informace, rady a návody co s menšími zbytky či kousky látek. Nu,  a nakonec jsem v dobrém slova smyslu ztracená v patchworku už NAVŽDY! 

Proč? Protože jsem uchvácená šíří a možnostmi této techniky, ve které je takřka vše dovoleno! Líbí se mi její praktičnost, využitelnost a udržitelnost. Líbí se mi její filozofie a historie (Patchwork). Jsem začátečník, ale už vím, že chci jít vlastní cestou, chci vyzkoušet různé vzory, přijít si na technická zpracování a postupy. Nechci patřit do žádného klubu a chci psát o svých zkušenostech. 

Svojetický podzim je ubrus o velikosti 120x80cm. Aplikace jsou našity na jednotlivé "dlaždice" a tyto sešity k sobě. Ubrus byl vánoční dárek a snad udělal radost.








Všem přeji šťastné a krásné chvíle ve vašich šicích koutcích!



Komentáře

Oblíbené příspěvky