Když se mi splnil sen...

....vznikl pokoj velký asi tak 14m2, ve kterém se nachází moje nová šicí dílna. Zatím zde využívám starší stoly "Mycke" z Ikey, které jsem posbírala po dětech a na kterých mám několik šicích strojů, včetně overlocku a coverlocku. Pak zde mám velký pracovní stůl, kterému jsem původně chtěla "nastavit" nožky, aby se změnil na stůl střihačský, ale nakonec jsem si to rozmyslela, protože na něm vše "tvořím" a vyhovuje mi jeho standardní výška tak, aby se u stolu dalo sedět na židli. V neposlední řadě je v šíři pokoje na míru vyrobená veliká vestavná skříň se zrcadlovými dveřmi... Je naprosto úžasná, protože v ní mám složené látky a vlastně skoro vše, co potřebuji.... A že je toho hodně! Navíc zrcadlové dveře zvětšují prostor a krásně se před nimi zkouší modely.

Původně z "šicího koutku" se stala "šicí dílna", protože jsem zde za poslední měsíce ušila mnoho a mnoho tanečních kostýmů...




 

V místnosti je nádherné světlo z velkého a francouzského okna a navíc zde architekta navrhla dvě sady světel, které místnost skvěle osvětlují.








Komentáře

Oblíbené příspěvky