Sukně na country dance pro ZUŠku...

Je jich hodně, jsou veselé, s kanýrem s černým lemováním a černou pruženkou v pase... A aktuálně mají po premiéře v rámci předtančení na Věnečku tanečních kurzů.

V realizačním týmu jsem tentokrát přivítala i kontrolu kvality - Maxe a Lessu...

Choreografie Man! I Feel Like A Women na skvělou rytmickou píseň Shanii Twan jsme studovaly s dívkami více než dva měsíce. Měla jsem celý projekt v hlavě už od léta, kdy jsem na tanečním workshopu s malými dětmi tančila O Zuzano, Zuzano má Tě rád... a tak nějak mne country kroky, vazby a variace a formace oslovily a doufám, že mé dívky z taneční skupiny Tančím také...

Přemýšlela jsem, jestli mám ušít sukně v méně nápadné barevné kombinaci, kratší atd... ale nakonec jsem se rozhodla pro zářivý krepžoržet a nakoupila jej, i s doobjednáním, více než 30m ve třech barevných odstínech. Z části látky jsem ušila ještě část jiného kostýmu, ale o tom až příště. 

Sukně jsou klasické jednoduché kolovky v délce ke kolenům s nabíraným našitým kanýrem.










 

Komentáře

Oblíbené příspěvky