Louskáček... moje baletní láska

 Tanec a balet je můj druhý svět, má životní láska. Ačkoliv již mnoho let pracuji v zcela odlišné profesi, k tanci jsem se stejně vrátila. Sice po mnoha letech, ale nešlo zapomenout. Někdejší nabídce učit balet a tanec vlastně nešlo odolat. Je to osud, je to můj uzavřený kruh.  

Učím, tančím a šiji...to je můj druhý paralelní svět a život. 

A protože toto je blog o šití, tak více o kostýmu... dnes o kabátku pro Louskáčka. 

Požadavek byl jasný... výtvarně odpovídající roli, pohodlný, počítající s rychlým převlekem a cenově dostupný, materiál červený elastický samet a galanterní doplňky - zlaté knoflíčky, stužky, třásně, černý filc...





 

některé fotky jsou stažené z netu...

Louskáček v předpremiéře

Louskáček 29.1.2023


Komentáře

Oblíbené příspěvky