Taška přes rameno a pouzdro na tužky

 Aktuální doba přeje taškám a taštičkám. Ostatně, která doba nepřeje taškám a taštičkám? Osobně neustále převážím do práce a z práce krabičky na jídlo, učebnice s angličtinou a mnoho dalších věcí, které nutně potřebuji, když jsem po mnoho hodin v pracovním procesu. Přemýšlela jsem, jestli mám vyhodit staré prošoupané (a již neopravitelné) jeansy, anebo je nějak smysluplně využít, zrecyklovat. Druhá volba byla ta správná. Zatím jsem použila jenom spodní část nohavic, které jsem ustřihla na požadovanou velikost. Druhou část bych ráda využila na tašku s širokým dnem na převoz krabiček na jídlo. Takže suma sumárum jsem na tašku přes rameno potřebovala:


 

staré jeansy, zbytky bavlněných látek, netkanou textilii na výplň patchworkové části tašky, bavněnou látku na vnitřní část tašky, velkou patentku, zip  a vintage bavlněnou kytku, o které jsem se zmiňovala zde:

Vintage bavlněná kytka






Pouzdo na tužky je ve tvaru trianglu a šila jsem jej podle

Minky Kim:

Triang Pencil Case





 
Přeji všem milé chvíle v šicím koutku a radost z hotového výrobku! 
 


Komentáře

Oblíbené příspěvky